Majlis Cukur Rambut
Majlis Cukur Rambut for Rian Haris was held at my sis in-law place (hubby's younger sister). It was my mum in-law idea to do it there.. Dia dah niat nak buat kan Rian since its her first grandson from his only son..Rian was very 'kwai' that day.. Even though its kinda noisy, he still cool.. But he can't sleep becoz of the noise. Dapat tido2 ayam aje... Kecian anak aku. Bila dapat tutup mata kejap, ada aje yg datang cium pipi dia yg makin 'menembam tu'! hehe.. Start lah berkerut dahi dia tu... And yes, I got a nickname for him.. Now I call him "bulat"! hehe
See his pics below.. bulat kan??


The Marhaban starts at 3.30pm.. lucky blom ramai jemputan yg datang.. if not sure very crampy.. By 5pm, makin ramai yg datang.. Since it was raining heavily, most guest stay put till the rain stops. Makin cramp lah.. I end up sitting below the staircase. Makanan pun abis cepat.. semuanya lapar agaknya.. Maklumlah hari sejuk..
Here's some pics to share..
The ceremony starts..





End of ceremony... Maintain cool anak aku sorang ni...

I dunno wat is this called..


0 Comments:
Post a Comment
<< Home